Raus

Etter å ha skapt verdi for små og store bedrifter i mer enn 21 år, har vi lyst til å dele noen av erfaringene vi har høstet med deg.

Vi har derfor lansert konseptet RAUS, der vi deler smarte tips og gode råd om hvordan bedriften du jobber i kan jobbe for å nå målene sine.

22.05.25

Derfor er god brukervennlighet (UX) helt avgjørende

Vi møter det hver dag: nettsider, apper og digitale løsninger som gjør oss usikre. Hvor skal jeg trykke? Hva skjer hvis jeg gjør det? Hvorfor finner jeg ikke det jeg leter etter? Når folk må tenke seg frem til hva de skal gjøre, er det ofte allerede for sent.

Les mer om hvorfor god UX gjør hele forskjellen.
15.05.25

Støtteordninger for bedrifter: Få hjelp til markedsføring, visuell profil og innovasjon

Visste du at du kan få offentlig støtte til utvikling av logo, nettside, markedsføring eller nye produkter? Det finnes flere støtteordninger som er skreddersydd for små og store bedrifter – du må bare vite hvor du skal lete.

Les mer om støtteordningene
13.03.25

Hvordan få nettsiden på Google

Det er ikke så vanskelig å få nettsiden på Google, men å få den høyt opp krever innsats. Her er noen tips som sikrer at den både kommer opp på Google, og at den får best mulig synlighet.

Slik får du nettsiden på Google
20.02.25

Nyttige verktøy og metoder for å lage en god strategi

Dette er de metodene og verktøyene vi anbefaler at du bruker når du skal utvikle en god strategi for en virksomhet.

Tips til metoder og verktøy for strategiutvikling

Hvordan bli synlig i ChatGPT og andre KI-verktøy?

Er det håpløst å få god digital synlighet nå som flere skroter Google til fordel for ChatGPT og andre KI-verktøy?

Slik får du KI-synlighet
29.11.24

Misjon og visjon: hva er forskjellen?

Det å ha både en visjon og en misjon er smart for både bedrifter og organisasjoner. Men hva er egentlig forskjellen på misjon og visjon?

Forskjellen på misjon og visjon
15.11.24

Forutsetningen for en god nettside: tenk på målgruppa di først

En viktig forutsetning for at du skal få en god nettside, er at du tenker på målgruppa di før du tenker på deg selv. Men hvordan møte brukerbehov?

Slik jobber du med brukerbehov i et nettstedsprosjekt
26.04.24

Hvordan få en grønnere nettside med lavere CO2-utslipp?

Visste du at du med enkle grep kan få en nettside som bidrar til at verden blir et litt bedre sted for de som kommer etter oss? Dette er grepene du kan ta for å få en grønnere nettside

Grep som gir grønnere nettside
11.04.24

Vårrengjøring av nettsiden: liten vårpuss kan gi store resultat

Våren er gjerne tid for rydd, fei og puss i heim og hage. Men hvorfor ikke ta en vårrengjøring på nettsiden din også? En liten vårpuss av nettsiden kan nemlig gi store resultater.

Få vårrengjøringstips for nettsiden din
05.02.24

Hvorfor bruke ressurser på en profesjonell årsrapport?

Hvorfor bruke tid og penger på å utforme en profesjonell årsrapport som er godt designet når du i utgangspunktet kan levere et tettskrevet Word-dokument? Det handler først og fremst om to ord: kommunikasjon og omdømme.

Derfor bør du bruke ressurser på årsrapporten