Digital markedsføring
Få smarte tips om hvordan bedrifter kan bruke digital markedsføring strategisk for å få målene sine.
Hvordan bli synlig i ChatGPT og andre KI-verktøy?
Er det håpløst å få god digital synlighet nå som flere skroter Google til fordel for ChatGPT og andre KI-verktøy?
Betalingsløsning på Facebook og Insta: dette kan bli konsekvensen
Konsekvensene kan bli store for bedrifter som bruker Facebook og Instagram til markedsføring nå som Meta har innført betalingsløsning for brukerne.
Derfor droppet vi Facebook som markedsføringskanal
Sorry, Facebook! Forholdet vårt var ikke ment to be. Vi har det best hver for oss, så la oss gå hvert til vårt og finne på noe bedre å bruke tiden på.
Hvilket verktøy bør du bruke til nettsideanalyse?
Usikker på hvilket verktøy du bør bruke til nettsideanalyse etter alt styret rundt Google Analytics, GDPR-trøbbel og utfasing av standard analytics til fordel for Google Analytics 4? Vi guider deg ut av forvirringen.
7 tips: slik skriver du en god tekst til sosiale medier
Usikker på om det du skriver i sosiale medier når fram til målgruppa di? Her har du sju tips til hvordan du skriver gode tekster i sosiale medier.
Slik bruker du lenker i Instagram Stories smart og strategisk
Nå kan alle bedrifter legge til lenke i Instagram Stories. Men hvordan bruker du funksjonen smartest mulig for å nå firmamålene dine?
Derfor bør du svare på Google-anmeldelser
Har bedriften du jobber i fått tilbakemeldinger på Google – uten at dere har respondert? Det bør du gjøre noe med, for å svare på Google-anmeldelser kan gi deg flere kunder.
Fem grunner til at du får dårlig Google-synlighet
Det kan være mange grunner til at bedriften din har fått dårlig Google-synlighet. Dette er noen av de viktigste årsakene til at du har fått dårligere plassering.
7 grunner til at bedrifter bør bruke e-postmarkedsføring
Nysgjerrig på nyhetsbrev og e-postmarkedsføring? Her har du sju grunner til at bedrifter bør bruke e-postmarkedsføring.