Raus
Etter å ha skapt verdi for små og store bedrifter i mer enn 21 år, har vi lyst til å dele noen av erfaringene vi har høstet med deg.
Vi har derfor lansert konseptet RAUS, der vi deler smarte tips og gode råd om hvordan bedriften du jobber i kan jobbe for å nå målene sine.
Hvor stort bør markedsbudsjettet være?
Hvor stort bør et markedsbudsjett være? Fasiten er ikke lik for alle, men her får du i alle fall en pekepinn på hva som er vanlig for ulike typer bedrifter.
Derfor droppet vi Facebook som markedsføringskanal
Sorry, Facebook! Forholdet vårt var ikke ment to be. Vi har det best hver for oss, så la oss gå hvert til vårt og finne på noe bedre å bruke tiden på.
Hva bør en kravspesifikasjon for en nettside inneholde?
Er en god kravspesifikasjon for et nettstedsprosjekt bør inneholde blant annet målbeskrivelser, tekniske og funksjonelle krav. Det er også flere andre elementer som bør beskrives.
Kravspesifikasjon for nettside: hva, hvorfor og hvordan?
Planer om ny nettside? En god kravspesifikasjon hjelper deg å få mest mulig igjen for investeringen din.
Hvordan lykkes med en strategiplan?
Hvordan lykkes med en strategiplan for en virksomhet eller organisasjon? Dette er er den ideelle strategiprosessen som hjelper deg.
Hva er en strategi?
Enkelt forklart handler en strategi om det en virksomhet skal leve av i fremtiden. Men for å få forståelse av hva strategi er, må vi gå litt mer i dybden.
Hvordan lage en markedsplan? Dette bør den inneholde
Hvordan skrive en markedsplan for bedrifter? Vi gir deg en ryddig guide med oversikt over hva markedsplanen din bør inneholde.
HausPodden – smarte tips og rause råd fra fagfolka i Haus
Hvordan kan bedrifter nå små og store mål – uten at det nødvendigvis koster skjorta? Få smarte tips og rause råd fra fagfolka i Haus i denne podcasten.
Hvorfor er bærekraft lønnsomt for bedrifter?
Du har sikkert hørt at bærekraft er lønnsomt. Forsåvidt ikke vanskelig å tro sett fra et miljøperspektiv, men hvorfor er bærekraft lønnsomt for bedrifter reint økonomisk?
«Grønn» virksomhet? Gjør en innholdsrevisjon nå!
Omtaler du virksomheten din som «grønn» eller «bærekraftig»? Da bør du sørge for å revidere innholdet ditt med jevne mellomrom.