Raus
Etter å ha skapt verdi for små og store bedrifter i mer enn 21 år, har vi lyst til å dele noen av erfaringene vi har høstet med deg.
Vi har derfor lansert konseptet RAUS, der vi deler smarte tips og gode råd om hvordan bedriften du jobber i kan jobbe for å nå målene sine.
Vi deler også ukentlige tips i podcasten HausPodden.
Kravspesifikasjon for nettside: hva, hvorfor og hvordan?
Planer om ny nettside? En god kravspesifikasjon hjelper deg å få mest mulig igjen for investeringen din.
Hvordan lykkes med en strategiplan?
Hvordan lykkes med en strategiplan for en virksomhet eller organisasjon? Dette er er den ideelle strategiprosessen som hjelper deg.
Hva er en strategi?
Enkelt forklart handler en strategi om det en virksomhet skal leve av i fremtiden. Men for å få forståelse av hva strategi er, må vi gå litt mer i dybden.
Hvordan lage en markedsplan? Dette bør den inneholde
Hvordan skrive en markedsplan for bedrifter? Vi gir deg en ryddig guide med oversikt over hva markedsplanen din bør inneholde.
HausPodden – smarte tips og rause råd fra fagfolka i Haus
Hvordan kan bedrifter nå små og store mål – uten at det nødvendigvis koster skjorta? Få smarte tips og rause råd fra fagfolka i Haus i denne podcasten.
Hvorfor er bærekraft lønnsomt for bedrifter?
Du har sikkert hørt at bærekraft er lønnsomt. Forsåvidt ikke vanskelig å tro sett fra et miljøperspektiv, men hvorfor er bærekraft lønnsomt for bedrifter reint økonomisk?
«Grønn» virksomhet? Gjør en innholdsrevisjon nå!
Omtaler du virksomheten din som «grønn» eller «bærekraftig»? Da bør du sørge for å revidere innholdet ditt med jevne mellomrom.
Dette må du gjøre før Google Analytics slutter å funke
Det er fem ting som er gull å gjøre i god tid før Google skroter flaggskipet sitt Google Analytics. Her er prosessen som sikrer deg best mulig analyse- og forbedringsgrunnlag også etter at analytics er avgått med døden.
Hvilket verktøy bør du bruke til nettsideanalyse?
Usikker på hvilket verktøy du bør bruke til nettsideanalyse etter alt styret rundt Google Analytics, GDPR-trøbbel og utfasing av standard analytics til fordel for Google Analytics 4? Vi guider deg ut av forvirringen.
Trenger alle organisasjoner både visjon og strategi?
Trenger du egentlig en visjon og en strategi uansett hvor liten eller stor organisasjonen din er? Vår objektive mening er et rungende «jepp». Men hvorfor?