Raus
Etter å ha skapt verdi for små og store bedrifter i mer enn 21 år, har vi lyst til å dele noen av erfaringene vi har høstet med deg.
Vi har derfor lansert konseptet RAUS, der vi deler smarte tips og gode råd om hvordan bedriften du jobber i kan jobbe for å nå målene sine.
Vi deler også ukentlige tips i podcasten HausPodden.
Podcast: Årsaker til dårlig omsetning
Går businessen litt trått om dagen? Eller kanskje du rett og slett ikke føler at du helt greier å hente ut omsetningspotensialet?
Podcast: dårligere Google-synlighet enn fortjent? Dette kan være årsaken
Ikke helt happy med Google-synligheten til nettstedet ditt? Usikker på hva som er grunnen til at nettsiden din ikke har den synligheten som den fortjener?
Podcast: Hvordan få opp salget i nettbutikken din?
Det hjelper fint lite å ha en nettbutikk hvis ingen finner den, eller hvis ingen finner frem i butikken. Det blir det beint fram ikke noe salg av. Så hva kan du gjøre for å få opp salget i nettbutikken din?
Tre gode alternativer til Google Analytics
Hvilke alternativer til Google Analytics er lovlige å bruke – uten at du mister muligheten til å hente ut nok tall og data for å forbedre nettstedet ditt? Her har du tre gode Google Analytics-alternativer.
Podcast: Ikke lov å bruke Google Analytics? Dette er alternativene
Hvilke verktøy bør du velge hvis det virkelig er slik at Google Analytics er ulovlig å bruke på nettsiden din?
Podcast: 7 gratisverktøy for god Google-synlighet
Det beste i livet er gratis. Akkurat det er tilfelle når det gjelder verktøy som kan gi deg knallgod Google-plassering også.
Podcast: Ny nettside? Slik jobber du strategisk og smart
Dette kan vi med hånda på hjertet love deg: starter du i rett ende når du skal få på plass ny nettside, kommer det til å lønne seg økonomisk. Så til de grader. Big time.
Hva er en visjon?
Du har sikkert sett både en og to fancy visjoner fra store bedrifter, men hva er det egentlig? Og hva er meningen med en visjon? Her får du svaret.
Podcast: Slå opp med Facebook før Facebook slår opp med deg?
Hva gjør du den dagen det er punktum finale når det gjeld å bruke Facebook og Instagram som markedsføringskanal?