Rådgivning

11.04.24

Vårrengjøring av nettsiden: liten vårpuss kan gi store resultat

Våren er gjerne tid for rydd, fei og puss i heim og hage. Men hvorfor ikke ta en vårrengjøring på nettsiden din også? En liten vårpuss av nettsiden kan nemlig gi store resultater.

Få vårrengjøringstips for nettsiden din
05.02.24

Hvorfor bruke ressurser på en profesjonell årsrapport?

Hvorfor bruke tid og penger på å utforme en profesjonell årsrapport som er godt designet når du i utgangspunktet kan levere et tettskrevet Word-dokument? Det handler først og fremst om to ord: kommunikasjon og omdømme.

Derfor bør du bruke ressurser på årsrapporten
15.06.23

Slik løser du webanalyse etter 1. juli 2023

Hvordan løser du webanalyse etter 1. juli 2023, den magiske datoen for når den gamle versjonen av Google Analytics slutter å fungere?

Slik løser du webanalyse etter 1. juli 2023
14.04.23

Hvor stort bør markedsbudsjettet være?

Hvor stort bør et markedsbudsjett være? Fasiten er ikke lik for alle, men her får du i alle fall en pekepinn på hva som er vanlig for ulike typer bedrifter.

Så stort bør markedsbudsjettet være
17.03.23

Derfor droppet vi Facebook som markedsføringskanal

Sorry, Facebook! Forholdet vårt var ikke ment to be. Vi har det best hver for oss, så la oss gå hvert til vårt og finne på noe bedre å bruke tiden på.

Derfor valgte vi bort Facebook
21.10.22

Hvordan lykkes med en strategiplan?

Hvordan lykkes med en strategi for en virksomhet eller organisasjon? Dette er er den ideelle strategiprosessen som hjelper deg med å nå målene for strategien.

Slik lykkes du med strategien
13.10.22

Hva er en strategi?

Enkelt forklart handler en strategi om det en virksomhet skal leve av i fremtiden. Men for å få forståelse av hva strategi er, må vi gå litt mer i dybden.

Dette er strategi
29.09.22

Hvordan skrive en markedsplan? Dette bør den inneholde

Hvordan skrive en markedsplan for bedrifter? Vi gir deg en ryddig guide med oversikt over hva markedsplanen din bør inneholde.

Slik lager du en markedsplan
26.08.22

Hvorfor er bærekraft lønnsomt for bedrifter?

Du har sikkert hørt at bærekraft er lønnsomt. Forsåvidt ikke vanskelig å tro sett fra et miljøperspektiv, men hvorfor er bærekraft lønnsomt for bedrifter reint økonomisk?

Derfor er bærekraft lønnsomt
19.08.22

«Grønn» virksomhet? Gjør en innholdsrevisjon nå!

Omtaler du virksomheten din som «grønn» eller «bærekraftig»? Da bør du sørge for å revidere innholdet ditt med jevne mellomrom.

Derfor bør grønne virksomheter revidere innholdet