Rådgivning
«Grønn» virksomhet? Gjør en innholdsrevisjon nå!
Omtaler du virksomheten din som «grønn» eller «bærekraftig»? Da bør du sørge for å revidere innholdet ditt med jevne mellomrom.
Dette må du gjøre før Google Analytics slutter å funke
Det er fem ting som er gull å gjøre i god tid før Google skroter flaggskipet sitt Google Analytics. Her er prosessen som sikrer deg best mulig analyse- og forbedringsgrunnlag også etter at analytics er avgått med døden.
Hvilket verktøy bør du bruke til nettsideanalyse?
Usikker på hvilket verktøy du bør bruke til nettsideanalyse etter alt styret rundt Google Analytics, GDPR-trøbbel og utfasing av standard analytics til fordel for Google Analytics 4? Vi guider deg ut av forvirringen.
Trenger alle organisasjoner både visjon og strategi?
Trenger du egentlig en visjon og en strategi uansett hvor liten eller stor organisasjonen din er? Vår objektive mening er et rungende «jepp». Men hvorfor?
Tre gode alternativer til Google Analytics
Hvilke alternativer til Google Analytics er lovlige å bruke – uten at du mister muligheten til å hente ut nok tall og data for å forbedre nettstedet ditt? Her har du tre gode Google Analytics-alternativer.
Hva er en visjon?
Du har sikkert sett både en og to fancy visjoner fra store bedrifter, men hva er det egentlig? Og hva er meningen med en visjon? Her får du svaret.
Derfor bør du svare på Google-anmeldelser
Har bedriften du jobber i fått tilbakemeldinger på Google – uten at dere har respondert? Det bør du gjøre noe med, for å svare på Google-anmeldelser kan gi deg flere kunder.
7 grunner til at bedrifter bør bruke e-postmarkedsføring
Nysgjerrig på nyhetsbrev og e-postmarkedsføring? Her har du sju grunner til at bedrifter bør bruke e-postmarkedsføring.