Hopp til hovedinnhold
Bilde av kransekakeeske og kransekake med embalalsje laget av Haus byrå

Dugnadpartner: Fra idé til emballasje og digital synlighet

Sammen med DugnadPartner har vi utviklet alt fra emballasje og markedsmateriell til nettside og digital strategi. Samarbeidet har gitt en helhetlig profil med økt digital synlighet, mer trafikk og produkter som skiller seg ut i markedet.

Stryvo refeanse med skjermbilder av innhold fra forsiden til Stryvo sin hjemmeside, montert på laptop og smart telefon.

Stryvo: Skapt for fremtiden

Stryvo er en industribedrift med lange tradisjoner innen avanserte mekaniske løsninger. Med økende oppdrag og behov for tydeligere digital tilstedeværelse, trengte de en nettside som reflekterer både kompetanse og ambisjoner. Vi utviklet en moderne og brukervennlig løsning som gjør det enklere for kunder å finne frem og komme i kontakt.

Visning av Stryvo sin stand, skissevisning

Stryvo: Ny visuell identitet

Stryvo ønsket en visuell profil som gjenspeiler både historien og ambisjonene deres. Resultatet ble et moderne og fleksibelt design som skiller seg ut, og gir stolthet internt. Allerede på Nor-Shipping fikk standen deres stor oppmerksomhet: «Vi har fått enormt mye skryt […] en skikkelig ice breaker», som kunden selv sier. Nettsiden lanseres etter sommeren.

PC-skjerm med bilde av nettside

Norske Filter: Topp 10-synlighet på Google

God Google-synlighet trenger ikke koste skjorta. Av og til er det bare noen timers smart, systematisk jobbing som skal til for å gjøre et solid hopp i søkeresultatene.

logo for ngr med skog i bakgrunnen

Nord-Gudbrandsdal Renovasjonsselskap: Ny logo og nettside

Med nytt sorteringssystem meldte det seg også et behov for nye nettsider for Nord-Gudbrandsdal renovasjonsselskap (NGR). I tillegg ble det enighet om å fornye logo og legge til litt profilfarger, som resulterte i en modernisering av helheten.

tolgaos sparebank logo på brevark

Tolga-Os Sparebank: visuell identitet

Ny visuell identitet har styrket Tolga-Os Sparebanks posisjon i markedet, og lagt et godt grunnlag for videre vekst.

to lysbilder fra workshop for tolga-os sparebank

Tolga-Os Sparebank: workshop la grunnlag for styrket merkevare

En merkevareworkshop har bidratt til å gi Tolga-Os Sparebank en tydelig strategisk retning, og ikke minst et godt grunnlag for en sterkere tilstedeværelse blant målgruppene sine. 

grafisk fremstilling av nettbutikken til green aroma på mobil

Green Aroma – Emballasje og nettbutikk

Green Aroma kom til oss med et logoforslag og produkter i produksjon, men trengte hjelp med emballasjedesign og nettbutikk. Løsningen ble et delikat design på både produktene og nettbutikken.

papirpose for Sør Fløtten gårdsmat, laga av Haus byrå

Sør Fløtten – Visuell identitet og nettbutikk

Sør Fløtten gård har fått en ny visuell identitet og en funksjonell nettside med klikk-og-hent-løsning, som kombinerer det tradisjonelle og moderne. Med positive tilbakemeldinger og raskt utsolgte varer, har gården opplevd en vellykket satsing på å tilby kortreist lokalmat.

Visning av nettsiden til Besseggen Fjellpark Maurvangen på mobil og laptop.

Besseggen Fjellpark Maurvangen

Besseggen Fjellpark Maurvangen er en helårsdrevet campingplass som ligger ved foten av Jotunheimen Nasjonalpark. Med gangavstand til Gjendebåten og de populære fotturene Besseggen og Knutshø er det en godt besøkt camping i sommersesongen. Med mye besøk fra inn og utland, meldte det seg et behov en visuell identitet og integrert booking på nettsiden for å forenkle driverene sitt behov.