Med nytt sorteringssystem meldte det seg også et behov for nye nettsider for Nord-Gudbrandsdal renovasjonsselskap (NGR). I tillegg ble det enighet om å fornye logo og legge til litt profilfarger, som resulterte i en modernisering av helheten.
Ny visuell identitet har styrket Tolga-Os Sparebanks posisjon i markedet, og lagt et godt grunnlag for videre vekst.
En merkevareworkshop har bidratt til å gi Tolga-Os Sparebank en tydelig strategisk retning, og ikke minst et godt grunnlag for en sterkere tilstedeværelse blant målgruppene sine.
Green Aroma kom til oss med et logoforslag og produkter i produksjon, men trengte hjelp med emballasjedesign og nettbutikk. Løsningen ble et delikat design på både produktene og nettbutikken.
Sør Fløtten gård har fått en ny visuell identitet og en funksjonell nettside med klikk-og-hent-løsning, som kombinerer det tradisjonelle og moderne. Med positive tilbakemeldinger og raskt utsolgte varer, har gården opplevd en vellykket satsing på å tilby kortreist lokalmat.
Besseggen Fjellpark Maurvangen er en helårsdrevet campingplass som ligger ved foten av Jotunheimen Nasjonalpark. Med gangavstand til Gjendebåten og de populære fotturene Besseggen og Knutshø er det en godt besøkt camping i sommersesongen. Med mye besøk fra inn og utland, meldte det seg et behov en visuell identitet og integrert booking på nettsiden for å forenkle driverene sitt behov.
Drammen Dørfabrikk (DDF) er en landsdekkende grossist av inner- og ytterdører, og har lang fartstid i bransjen. DDF har samarbeidet med Haus i flere år, og når behovet meldte seg for å videreutvikle nettsiden med mulighet for salg via nettbutikk og integrasjon til Visma økonomisystem, var vi heldige og fikk bistå med dette.
Protex har lang fartstid innenfor både B2C og B2B, og de siste årene utvidet sortimentet. Dette gjorde det noe uoversiktlig med alle domener, og de ønsket hjelp med å få til en løsning på dette.
Kom i ett med naturen og opplev indre ro. I fantastisk natur sammen med Jotunfjell alpakka sine alpakkaer og andre dyr på setra kan man både vandre, slappe av og nyte. Med nettside, booking og visuell identitet blir veien kortere for at gjester finner veien til nye opplevelser.
Når fire reinlag går sammen og et nytt konsept skal ta form, er det mye som skal på plass. Deriblant utvikling av logo, visuell profil og nettside.