Green Aroma kom til oss med et logoforslag og produkter i produksjon, men trengte hjelp med emballasjedesign og nettbutikk. Løsningen ble et delikat design på både produktene og nettbutikken.
Sør Fløtten gård har fått en ny visuell identitet og en funksjonell nettside med klikk-og-hent-løsning, som kombinerer det tradisjonelle og moderne. Med positive tilbakemeldinger og raskt utsolgte varer, har gården opplevd en vellykket satsing på å tilby kortreist lokalmat.
Kom i ett med naturen og opplev indre ro. I fantastisk natur sammen med Jotunfjell alpakka sine alpakkaer og andre dyr på setra kan man både vandre, slappe av og nyte. Med nettside, booking og visuell identitet blir veien kortere for at gjester finner veien til nye opplevelser.
Når fire reinlag går sammen og et nytt konsept skal ta form, er det mye som skal på plass. Deriblant utvikling av logo, visuell profil og nettside.
For at Fjellbit skulle kunne nå ut til verden med sine tradisjonsrike såper, var det behov for logo, etiketter, emballasje og nettside med nettbutikk.
Kommunene Folldal, Alvdal, Rendalen, Tynset, Tolga og Os har skapt en klima- og energiplan for 2023-2030 med en tydelig visjon. Vi har løftet denne planen ved å utvikle en interaktiv, digital handlingsplan med brukervennlig design og optimal tilgjengelighet. Vårt mål var å lage en dynamisk handlingsplan som gir leserne muligheten til å utforske informasjonen på en mer involverende og engasjerende måte.
Fra usikkerhet til klarhet: Oppdag den nye visuelle profilen, der fokus på solens form og naturens farger styrker Solenergi Norges posisjon som en leder innen solkraft og bærekraft.
Bakstekona Jorun har laget flatbrød og andre godsaker i over 20 år, og vi har vært så heldige med å få designe emballasje for hennes deilige flatbrød og sirupstynnkaker. Vi har vært med fra start med utforming av esker, og tegnet dekor og illustrasjoner, hvor bakstekona selv pryder esken.
Historisk gardsovernatting, selskapslokaler og vedfyrt bakeri beskriver Brenjordsbyen på Lora i Lesja kommune. Haus har bidratt inn i spissingen av konseptet visuelt, hvor vi har fanget farger, løftet logoen, og samlet dette til den visuelle identiteten de har i dag.
Fjelleventyret er et aktivitetsfirma og overnattings- og spisested i Skjåk som tilbyr rideturer, guida toppturer og jaktpakker. Haus har hjulpet Fjelleventyret med en sterk visuell identitet, emballasjedesign, nettside med integrert booking, utvikling av trykksaker, tekst og rådgivning.