Sør Fløtten gård har fått en ny visuell identitet og en funksjonell nettside med klikk-og-hent-løsning, som kombinerer det tradisjonelle og moderne. Med positive tilbakemeldinger og raskt utsolgte varer, har gården opplevd en vellykket satsing på å tilby kortreist lokalmat.
Når fire reinlag går sammen og et nytt konsept skal ta form, er det mye som skal på plass. Deriblant utvikling av logo, visuell profil og nettside.
Solenergi Norge hadde behov for å synliggjøre at de skulle på Agrisjå-messe, og vi fikk derfor mulighet til å hjelpe de med blant annet betalt annonsering og nyhetsbrev.
Vi har designet logo og visuell identitet, ny og fleksibel nettside og bistått med all innholdsproduksjon som viser frem Snøhetta Terapi og hennes tjenester på en enkel og estetisk måte.
Haus har gitt Marita Hunder Yoga et visuelt og digitalt løft med ny logo, visuell identitet, nettside, nyhetsbrevmal og digital annonsering.
Med digital markedsføring og Haus sin hjelp tredoblet Nes Bygdeservice omsetningen på enkelte tjenester, og de har fått over 200% økning i trafikk til nettsiden og stor økning i antall henvendelser.
Mondo Interiør fikk en økning i nettsidetrafikken på over 200 % etter å ha fått hjelp til å bli mer synlig på nett.
Har det noe for seg for kommuner å bruke noen kroner på Snapchat? Ja! I alle fall dersom en skal se resultatene etter at Haus laget en enkel Snapchat-annonse for Skjåk kommune vinteren 2018.
Hvordan sette Opplev Alvdal på kartet, slik at så mange som mulig fikk øynene opp for hva Alvdal har å by på en sommer som i stor grad var preget av norgesferie? Lag en Facebook- og Instagramkampanje!
Hvordan kan en helsestasjon informere om viktige tema som seksualitet og rus til både ungdom og voksne – uten å bli oppfattet som hverken krampeaktig kul eller kjedelig og kommunegrå? Slik fikk Skjåk Helsestasjon hjelp med visuell identitet og innholdsstrategi for sosiale medier.