Mondo Interiør

Mondo Interiør fikk en økning i nettsidetrafikken på over 200 % etter å ha fått hjelp til å bli mer synlig på nett.

Bilde av to annonser på Facebook og Instagram for Mondo Interiør, laget av Haus Byrå

Etter å ha laget ny nettside, fant Mondo Interiør ut at de hadde mistet mye synlighet i Google. En stor utfordring med dette var også at de da hadde mye mindre trafikk inn til nettsiden enn tidligere – noe som var ensbetydende med at færre potensielle kunder besøkte nettsiden.

Mondo Interiør kom derfor til Haus med spørsmålet «Hvordan bli mer digitalt synlig». Vi tok utfordringen på strak arm.

En av løsningene var å sette i gang flere ulike kampanjer på Facebook og Instagram.

Bilde av to annonser på Facebook og Instagram for Mondo Interiør

Resultatet var stort engasjement, god spredning av annonsene og en økning i nettsidetrafikk på 218%. Ikke minst, i etterkant av kampanjeperipden har Mondo Interiør fått høyere organisk trafikk også!

Jeg har fått mer trafikk til nettsiden min, og opplever at jeg nå er søkbar igjen!

Laila Sjøholt, daglig leder i Mondo Interiør
Logo for Mondo Interiør, laget av Haus Byrå
Ny logo for Mondo Interiør vist på nettside

Et godt samarbeid førte også til ny logo, og Laila er strålende fornøyd:

– Jeg synes at det har vært et konstruktivt og hyggelig samarbeid. Haus har vært flinke til å forklare hele tiden og samtidig lyttet til mine behov.

Er det noe vi liker, så er det fornøyde kunder!

Visning av ny logo for Mondo Interiør

Andre aktuelle artikler fra Fagbloggen Raus: