Green Aroma kom til oss med et logoforslag og produkter i produksjon, men trengte hjelp med emballasjedesign og nettbutikk. Løsningen ble et delikat design på både produktene og nettbutikken.
Sør Fløtten gård har fått en ny visuell identitet og en funksjonell nettside med klikk-og-hent-løsning, som kombinerer det tradisjonelle og moderne. Med positive tilbakemeldinger og raskt utsolgte varer, har gården opplevd en vellykket satsing på å tilby kortreist lokalmat.
Drammen Dørfabrikk (DDF) er en landsdekkende grossist av inner- og ytterdører, og har lang fartstid i bransjen. DDF har samarbeidet med Haus i flere år, og når behovet meldte seg for å videreutvikle nettsiden med mulighet for salg via nettbutikk og integrasjon til Visma økonomisystem, var vi heldige og fikk bistå med dette.
Kom i ett med naturen og opplev indre ro. I fantastisk natur sammen med Jotunfjell alpakka sine alpakkaer og andre dyr på setra kan man både vandre, slappe av og nyte. Med nettside, booking og visuell identitet blir veien kortere for at gjester finner veien til nye opplevelser.
Når fire reinlag går sammen og et nytt konsept skal ta form, er det mye som skal på plass. Deriblant utvikling av logo, visuell profil og nettside.
Steien Hotel, i Alvdal, er et av tre gjenværende jernbanehotell i sveitserstil som er i drift. Vi har vært så heldige med å få videreutvikle profil og laget ny nettside.
Historisk gardsovernatting, selskapslokaler og vedfyrt bakeri beskriver Brenjordsbyen på Lora i Lesja kommune. Haus har bidratt inn i spissingen av konseptet visuelt, hvor vi har fanget farger, løftet logoen, og samlet dette til den visuelle identiteten de har i dag.
Interaktiv skreddersøm og visning av produkter i 3D på nettsiden, var utgangspunktet for videreutvikling og en ny nettside for Røros Produkter. På den måten kunne de vise sine kildesorterings- og møbelløsninger på en bedre måte for kundene sine.
Med nytt design, integrert bookingløsning og forbedret brukeropplevelse, er Finnskogtoppen Spa og Velværehotell rigget for nå- og fremtiden.
Avfallsselskapet i Fjellregionen – FIAS – leverer tjenester for både private og bedrifter, og det var viktig å få skilt de to konseptene, samtidig som nettsiden ble mer brukervennlig.