Hopp til hovedinnhold
Instagramkampanje for Skjåk helsestasjon

Skjåk Helsestasjon

Hvordan kan en helsestasjon informere om viktige tema som seksualitet og rus til både ungdom og voksne – uten å bli oppfattet som hverken krampeaktig kul eller kjedelig og kommunegrå? Slik fikk Skjåk Helsestasjon hjelp med visuell identitet og innholdsstrategi for sosiale medier.

Bilde av logo og profilering hos Lom Tannhelse, laget av Haus Byrå

Lom Tannhelse

Kan en fin logo og litt lekker profilering i lokalene gjøre opplevelsen din hos tannlegen litt bedre? Ja, det skulle ikke forundre oss. I alle fall ikke når du satser så friskt som det Lom Tannhelse har gjort.

Grafisk profil som Haus Byrå har laget for Jotunheimen Yoga

Jotunheimen Yoga

Gode gründere fortjener en god visuell identitet som bygger tillit til kundene. Haus er stolte over å ha fått lov til å hjelpe Jotunheimen Yoga i Lom med å få et godt fotfeste i markedet sitt.

Bilde av hjemmeside som haus byrå har laget for os id

OS ID

Hvordan sy sammen nettside og nettbutikk fra to ulike systemer og lage en løsning som er så god at kunden greier seg uten å ta kontakt med kundesenteret? Ta flinke folk fra et av verdens ledende selskaper innen identifikasjon av dyr, og koble på et dedikert team fra et solid markedsføringsbyrå.

Bilde av trykksaker og visuell profil Haus har laget for Revisorkonsult

Revisorkonsult

Et revisjonsfirma med fokus på fremtiden, fortjener en gjennomtenkt grafisk profil. Haus har utviklet helt ny profil for Revisorkonsult AS.

Mann som leser i medlemsbladet Fotballtreneren, laget av Haus Byrå i 2018

Norsk Trenerforening

Visste du at det er Haus byrå som har ansvaret for alt av innhold, design, trykk og distribusjon av magasinet Fotballtreneren?

Logo for jegernysgjerrig.no, av Haus Byrå

Nysgjerrig

Prosjektet “Nysgjerrig” er et fellesprosjekt for bibliotekene i Os, Tolga, Folldal, Alvdal, Tynset og Rendalen. Haus har bidratt med grafisk design og nettside.