Sør Fløtten gård har fått en ny visuell identitet og en funksjonell nettside med klikk-og-hent-løsning, som kombinerer det tradisjonelle og moderne. Med positive tilbakemeldinger og raskt utsolgte varer, har gården opplevd en vellykket satsing på å tilby kortreist lokalmat.
Kom i ett med naturen og opplev indre ro. I fantastisk natur sammen med Jotunfjell alpakka sine alpakkaer og andre dyr på setra kan man både vandre, slappe av og nyte. Med nettside, booking og visuell identitet blir veien kortere for at gjester finner veien til nye opplevelser.
Når fire reinlag går sammen og et nytt konsept skal ta form, er det mye som skal på plass. Deriblant utvikling av logo, visuell profil og nettside.
Samspillet mellom tydeliggjøring av konsept og bevisstgjøring rundt målgruppe, danner grunnlaget for suksess. MuseumsNatt satte en fot i bakken med en strategisk og kreativ workshop.
Med digital markedsføring og Haus sin hjelp tredoblet Nes Bygdeservice omsetningen på enkelte tjenester, og de har fått over 200% økning i trafikk til nettsiden og stor økning i antall henvendelser.
Mondo Interiør fikk en økning i nettsidetrafikken på over 200 % etter å ha fått hjelp til å bli mer synlig på nett.
Er det mulig å gjøre noe som er veldig bra enda bedre? Haus har hjulpet Kulturminnefondet med å kommunisere enda bedre og enda tydeligere med målgruppene sine.
Hvordan kan en helsestasjon informere om viktige tema som seksualitet og rus til både ungdom og voksne – uten å bli oppfattet som hverken krampeaktig kul eller kjedelig og kommunegrå? Slik fikk Skjåk Helsestasjon hjelp med visuell identitet og innholdsstrategi for sosiale medier.