Sammen med DugnadPartner har vi utviklet alt fra emballasje og markedsmateriell til nettside og digital strategi. Samarbeidet har gitt en helhetlig profil med økt digital synlighet, mer trafikk og produkter som skiller seg ut i markedet.
Stryvo er en industribedrift med lange tradisjoner innen avanserte mekaniske løsninger. Med økende oppdrag og behov for tydeligere digital tilstedeværelse, trengte de en nettside som reflekterer både kompetanse og ambisjoner. Vi utviklet en moderne og brukervennlig løsning som gjør det enklere for kunder å finne frem og komme i kontakt.
Stryvo ønsket en visuell profil som gjenspeiler både historien og ambisjonene deres. Resultatet ble et moderne og fleksibelt design som skiller seg ut, og gir stolthet internt. Allerede på Nor-Shipping fikk standen deres stor oppmerksomhet: «Vi har fått enormt mye skryt […] en skikkelig ice breaker», som kunden selv sier. Nettsiden lanseres etter sommeren.
Ny visuell identitet har styrket Tolga-Os Sparebanks posisjon i markedet, og lagt et godt grunnlag for videre vekst.
En merkevareworkshop har bidratt til å gi Tolga-Os Sparebank en tydelig strategisk retning, og ikke minst et godt grunnlag for en sterkere tilstedeværelse blant målgruppene sine.
Sør Fløtten gård har fått en ny visuell identitet og en funksjonell nettside med klikk-og-hent-løsning, som kombinerer det tradisjonelle og moderne. Med positive tilbakemeldinger og raskt utsolgte varer, har gården opplevd en vellykket satsing på å tilby kortreist lokalmat.
Kom i ett med naturen og opplev indre ro. I fantastisk natur sammen med Jotunfjell alpakka sine alpakkaer og andre dyr på setra kan man både vandre, slappe av og nyte. Med nettside, booking og visuell identitet blir veien kortere for at gjester finner veien til nye opplevelser.
Når fire reinlag går sammen og et nytt konsept skal ta form, er det mye som skal på plass. Deriblant utvikling av logo, visuell profil og nettside.
Samspillet mellom tydeliggjøring av konsept og bevisstgjøring rundt målgruppe, danner grunnlaget for suksess. MuseumsNatt satte en fot i bakken med en strategisk og kreativ workshop.
Med digital markedsføring og Haus sin hjelp tredoblet Nes Bygdeservice omsetningen på enkelte tjenester, og de har fått over 200% økning i trafikk til nettsiden og stor økning i antall henvendelser.