Hopp til hovedinnhold
Bilde av kransekakeeske og kransekake med embalalsje laget av Haus byrå

Dugnadpartner: Fra idé til emballasje og digital synlighet

Sammen med DugnadPartner har vi utviklet alt fra emballasje og markedsmateriell til nettside og digital strategi. Samarbeidet har gitt en helhetlig profil med økt digital synlighet, mer trafikk og produkter som skiller seg ut i markedet.

Stryvo refeanse med skjermbilder av innhold fra forsiden til Stryvo sin hjemmeside, montert på laptop og smart telefon.

Stryvo: Skapt for fremtiden

Stryvo er en industribedrift med lange tradisjoner innen avanserte mekaniske løsninger. Med økende oppdrag og behov for tydeligere digital tilstedeværelse, trengte de en nettside som reflekterer både kompetanse og ambisjoner. Vi utviklet en moderne og brukervennlig løsning som gjør det enklere for kunder å finne frem og komme i kontakt.

Visning av Stryvo sin stand, skissevisning

Stryvo: Ny visuell identitet

Stryvo ønsket en visuell profil som gjenspeiler både historien og ambisjonene deres. Resultatet ble et moderne og fleksibelt design som skiller seg ut, og gir stolthet internt. Allerede på Nor-Shipping fikk standen deres stor oppmerksomhet: «Vi har fått enormt mye skryt […] en skikkelig ice breaker», som kunden selv sier. Nettsiden lanseres etter sommeren.

tolgaos sparebank logo på brevark

Tolga-Os Sparebank: visuell identitet

Ny visuell identitet har styrket Tolga-Os Sparebanks posisjon i markedet, og lagt et godt grunnlag for videre vekst.

to lysbilder fra workshop for tolga-os sparebank

Tolga-Os Sparebank: workshop la grunnlag for styrket merkevare

En merkevareworkshop har bidratt til å gi Tolga-Os Sparebank en tydelig strategisk retning, og ikke minst et godt grunnlag for en sterkere tilstedeværelse blant målgruppene sine. 

papirpose for Sør Fløtten gårdsmat, laga av Haus byrå

Sør Fløtten – Visuell identitet og nettbutikk

Sør Fløtten gård har fått en ny visuell identitet og en funksjonell nettside med klikk-og-hent-løsning, som kombinerer det tradisjonelle og moderne. Med positive tilbakemeldinger og raskt utsolgte varer, har gården opplevd en vellykket satsing på å tilby kortreist lokalmat.

Jotunfjell Alpakka

Kom i ett med naturen og opplev indre ro. I fantastisk natur sammen med Jotunfjell alpakka sine alpakkaer og andre dyr på setra kan man både vandre, slappe av og nyte. Med nettside, booking og visuell identitet blir veien kortere for at gjester finner veien til nye opplevelser.

Logoen til Rein frå Jotunheimen

Rein frå Jotunheimen

Når fire reinlag går sammen og et nytt konsept skal ta form, er det mye som skal på plass. Deriblant utvikling av logo, visuell profil og nettside.

Bilde av logo og visuell profil for MuseumsNATT

MuseumsNatt

Samspillet mellom tydeliggjøring av konsept og bevisstgjøring rundt målgruppe, danner grunnlaget for suksess. MuseumsNatt satte en fot i bakken med en strategisk og kreativ workshop.

Bilde av Facebookannonse og Google ads-annonse for Nes Bygdeservice, laget av Haus Byrå

Nes Bygdeservice

Med digital markedsføring og Haus sin hjelp tredoblet Nes Bygdeservice omsetningen på enkelte tjenester, og de har fått over 200% økning i trafikk til nettsiden og stor økning i antall henvendelser.