Hopp til hovedinnhold
papirpose for Sør Fløtten gårdsmat, laga av Haus byrå

Sør Fløtten

Sør Fløtten gård har fått en ny visuell identitet og en funksjonell nettside med klikk-og-hent-løsning, som kombinerer det tradisjonelle og moderne. Med positive tilbakemeldinger og raskt utsolgte varer, har gården opplevd en vellykket satsing på å tilby kortreist lokalmat.

Jotunfjell Alpakka

Kom i ett med naturen og opplev indre ro. I fantastisk natur sammen med Jotunfjell alpakka sine alpakkaer og andre dyr på setra kan man både vandre, slappe av og nyte. Med nettside, booking og visuell identitet blir veien kortere for at gjester finner veien til nye opplevelser.

Logoen til Rein frå Jotunheimen

Rein frå Jotunheimen

Når fire reinlag går sammen og et nytt konsept skal ta form, er det mye som skal på plass. Deriblant utvikling av logo, visuell profil og nettside.

Bilde av logo og visuell profil for MuseumsNATT

MuseumsNatt

Samspillet mellom tydeliggjøring av konsept og bevisstgjøring rundt målgruppe, danner grunnlaget for suksess. MuseumsNatt satte en fot i bakken med en strategisk og kreativ workshop.

Bilde av Facebookannonse og Google ads-annonse for Nes Bygdeservice, laget av Haus Byrå

Nes Bygdeservice

Med digital markedsføring og Haus sin hjelp tredoblet Nes Bygdeservice omsetningen på enkelte tjenester, og de har fått over 200% økning i trafikk til nettsiden og stor økning i antall henvendelser.

Bilde av to annonser på Facebook og Instagram for Mondo Interiør, laget av Haus Byrå

Mondo Interiør

Mondo Interiør fikk en økning i nettsidetrafikken på over 200 % etter å ha fått hjelp til å bli mer synlig på nett.

logo kulturminnefondet

Kulturminnefondet

Er det mulig å gjøre noe som er veldig bra enda bedre? Haus har hjulpet Kulturminnefondet med å kommunisere enda bedre og enda tydeligere med målgruppene sine.

Instagramkampanje for Skjåk helsestasjon

Skjåk Helsestasjon

Hvordan kan en helsestasjon informere om viktige tema som seksualitet og rus til både ungdom og voksne – uten å bli oppfattet som hverken krampeaktig kul eller kjedelig og kommunegrå? Slik fikk Skjåk Helsestasjon hjelp med visuell identitet og innholdsstrategi for sosiale medier.