Nettkurs i nyhetsbrev og e-postmarkedsføring
Lær å lage gode nyhetsbrev som kan gi deg flere kunder og større omsetning.
Det er enkelt å sende nyhetsbrev. Men å få best mulig effekt når du bruker e-post som markedsføringskanal, er ikke like enkelt. Da trenger du god, grunnleggende fagkunnskap.
I dette kurset lærer du alt du trenger for å lykkes når du skal bruke e-postmarkedsføring
Les mer om nettkurs i e-postmarkedsføring og meld deg på her
Hvem passer nettkurset for?
Kurset passer for deg som fremdeles ikke har sendt ut ditt første nyhetsbrev, eller mangler grunnleggende kompetanse for å lykkes med å bruke e-post som markedsføringskanal.
Det passer også godt for deg som har sendt ut noen nyhetsbrev eller kampanjer, men som ikke har fått den effekten du ønsker.
Hva lærer du?
Dette er noe av det du lærer i kurset:
- Hva kjennetegner et godt nyhetsbrev
- 9 elementer du må ha på plass for å lykkes
- Lover og regler for nyhetsbrev og e-postmarkedsføring
- Hvordan du får flere til å abonnere
- Tips til design og utforming
- Hvordan få flest mulig til å åpne utsendelsen
- Hvordan lage gode nyhetsbrev/kampanjer som får flest mulig til å lese innholdet
- Hvordan få flest mulig til å gjøre det du vil de skal gjøre etter at de har lest utsendelsen din
- Hvordan analysere og optimalisere for å få enda bedre tall
- Hvordan finne en god utsendelsesfrekvens som gir god effekt
- Tips til verktøy for nyhetsbrev og e-postmarkedsføring
Prisen for nettkurset er kr. 2 490,-. For dette får et grundig innføringskurs på totalt fem timer, fordelt på seks kursmoduler og 28 videoleksjoner.
Nettkurset er et såkalt «on demand-kurs» der du kan se leksjonene når du vil, samtidig som du har full oversikt over kursprogresjonen.
Du har tilgang til kurset i seks måneder, og kan se leksjonene så mange ganger du vil i denne perioden. Du har anledning til å stille spørsmål om kursinnholdet så lenge du har tilgang.
Les mer om nettkurs i e-postmarkedsføring og meld deg på her