Innholdsanalyse
Vet du om innholdet på nettstedet ditt bidrar til at du når vanlig nettsidemål som økt omsetning, mindre kostnader, eller bedre kundetilfredshet?
En innholdsanalyse gir deg svaret på om innholdet på nettstedet har den effekten det skal ha, hvilke sider som fungerer/ikke fungerer og hvilket innhold du bør prioritere. Analysen gir deg også et forslag til hvordan du kan forbedre innholdet du har.
Dette får du i en innholdsanalyse
- En komplett oversikt over innholdet på nettstedet ditt
- Kvalitativ vurdering av innholdet (vurdering av lesbarhet, målgrupperelevans, struktur og grad av søkemotorvennlighet)
- Vurdering av effekt (for eksempel konverteringer og søkemotorsynlighet) sett i forhold til mål
- Rapport med resultater og eksempler på bra og dårlig innhold
- Anbefalinger for arbeidet videre
Innholdsanalyse forutsetter at tydelig mål og målgrupper er utarbeidet fra før.
Hvorfor velge Haus til innholdsanalyse
Du får:
- Et bredt faglig team sørger for en kvalitetssikret analyse
- Vi har lang erfaring med å jobbe med innhold for både små og store bedrifter
- Du får alltid en skriftlig, forståelig og anvendelig rapport
Pris
Fra kr. 15 000,- (pris varierer etter omfang på nettsted, og hvor stor del av innholdet som skal analyseres).
Har du lyst til å ta en prat med en av rådgiverne i Haus, og få et tilbud på innholdsanalyse? Ta kontakt med oss her, eller fyll ut skjemaet.