Workshop

en kvinne og en mann ser på en tavle med postitlapper og prototyper

På en workshop kan vi blant annet

  • Kartlegge de mest verdifulle målgruppene dine – i detalj
  • Jobbe med merkevare- og omdømmebygging
  • Utarbeide gode markedsplaner eller kommunikasjonsstrategier.
  • Gjøre en miniworkshop/sprint (designsprinter som metode) der vi jobber sammen for å løse ett konkret problem, og finne raskeste vei mot målet
  • Gjennomføre hele deller deler av kjernemodellen, hvor man tar utgangspunkt i selve kjernen og svaret, og jobber seg frem mot en løsning gjennom ulike veier inn til svaret.

En workshop handler om dine mål. Men for å få et godt resultat jobber vi alltid sammen, og har som mål å engasjere alle – uansett i hvilken del av organisasjonen de arbeider.

Hvorfor bestille workshop hos Haus?

  • Vi har både bredde- og spisskompetanse, og kobler på de fagfolka som trengs for å lykkes med workshopen
  • Du får alltid en plan før oppstart – slik at vi bruker tiden best mulig
  • Du får alltid tilbud om oppfølging i etterkant av workshopen

Ta kontakt om workshop

Klar for å få et tilbud eller ta en nærmere prat om en av workshopene våre kan passe for deg? Ta kontakt med oss her, eller fyll ut skjemaet.